Underground

zaterdag 4 juni 2011

BlinkyTM - Short (2010)


Een film waar ik toch wel naar uitkeek maar ben er uiteindelijk achter gekomen dat dit dus geen full/length film was. Ik was redelijk teleurgesteld maar nieuwsgierigheid knaagde nog wel dus heb ik de short wel bekeken. En ik moet zeggen dat ik vrij onder de indruk ben van dit ontzettend leuke short. Ruari Robinson is al iemand die een paar andere Sci/Fi shorts op zijn naam heeft staan maar gaat hier toch een hele andere kant op. Zie BlinyTM A.K.A Bad Robot maar als een mix tussen Wall-E en Chucky. Hopelijk komt Ruari nog ooit eens met een full length filmpje want dit was geweldig.







BlinkyTM doet al zo veel in die 16 minuten dat dat in principe al meer dan genoeg is. Maar toch kan ik hier niet genoeg van krijgen dus laat de Feature film maar komen. Laaste 2 minuten nog een beetje heftige gore maakt het helemaal af.
Blinky is de perfecte huisrobot en de Tagline zegt het al:


Soon every home will have a robot helper. Don't Worry. It's perfectly safe.




Score:9,6/10

Geen opmerkingen:

Een reactie posten