Underground

vrijdag 29 april 2011

964 Pinocchio (1991)



Een zeer gestoord en origineel werkje wat je echt alleen van die gekke Japanners verwacht.
Ben ondertussen echt helemaal verliefd geworden op het werk van Shinya Tsukamoto en is gelijk mijn favoriete acteur.
Het werk van Shozin Fukui wou ik dus ook eens aan beginnen omdat het helemaal in dezelfde trant is als Tetsuo en dat is gewoonweg geweldig.
Maar net zo geweldig als Tetsuo is dit werkje nou niet maar erg amusant is hij wel.
Rubber´s Lover vond ik toch wel het betere werk van Shozin Fukui en zijn shorts moet ik nog steeds zien.
Dit was gewoon amusant en wordt volgens mij ook helemaal niet serieus genomen.


Ook hier is de montage lekker snel en erg hyper net zoals het hoort in het cyberpunk genre.
Humor is hier toch wel erg leuk en soms hebben de Japanners toch wel een vreemd gevoel voor humor.
Maar het is prima kijkvoer voor tussendoor.
Film is lekker snel en je hoeft er niet bij na te denken, heerlijk !
Hier zit trouwens een van de grootste en langste kots scene in die ik ooit heb gezien dus de fetisjisten onder ons zullen hier ook wel hun plezier in vinden.


Mensen die Tetsuo te hyper vinden moeten het werk van Shozin Fukui maar proberen.
Toch op momenten erg druk en hyper maar ook kille en rustige momenten.
Dus goed gedoseerd en iedereen zal zijn plezier wel hier in vinden.

Score: 6,5/10

Geen opmerkingen:

Een reactie posten