Underground

vrijdag 29 april 2011

ThanksKilling (2009)



Gobble, Gobble Motherf*cker !

Soms heb je wel eens van die momenten dat je iets wilt zien dat gewoon totaal gestoord is en helemaal nergens op slaat.
ThanksKilling is dus zo een filmpje.
Gigantisch fout en soms denk je toch wel waar je naar aan het kijken bent en dat gevoel vind ik nou heerlijk.
Een van de foutste en slechtste films die ik ooit heb gezien en kans zich makkelijk in het rijtje voegen van foutste films ooit en is zelfs nog fouter dan Poultrygeist: Night of the Chicken Dead.
Een thee drinkende, sigaar rokende en vol met gekke quotes gestoorde kalkoen is wel het gekste wat je kunt bedenken maar is ozo hilarisch.
Een ware Trash film en de mensen die dit hebben gemaakt hebben dus echt gevoel voor humor.


De kalkoen ziet er ook niet uit en over het acteerwerk wil ik liever niet spreken.
Het acteerwerk is zelfs zo slecht dat ik het in groep 8 nog beter deed op de basischool.
Maar je hebt slecht op een leuke manier of op een zeer irritante manier en dit is dus gewoon op de leuke manier en zeer lachwekkend.
Ik zou me zelf wel schamen als ik zo slecht zou acteren.
De kalkoen was gewoon de beste acteur van allemaal met zijn overdreven neger stem en grofgebekte opmerkingen.
Met de lekkere korte speelduur verveelt het dus ook geen moment en de humor zakt gelukkig ook nergens in alleen halverwege wordt het zeer flauw maar wordt weer richting het einde goedgemaakt.



Gore is er ook meer dan genoeg en is super amateuristisch net zoals het hoort.
En dan ook nog de techno soundtrack die is ook gewoonweg heerlijk !
Opmaak is dan wel weer zeer mooi in dit filmpje en dat was wel iets waar ik van stond te kijken want vaak bij dit goedkope B-troep zijn de inleiding en aftiteling etc. gewoon zo nep alsof het met powerpoint was gedaan.
Maar in tegenstelling met dit filmpje ziet het er wel erg goed uit.
Hij had maar even een minuutje of twintig langer hoeven te duren en de hele film was ingezakt in mijn ogen dus dat hebben ze gewoon erg goed gekozen.
Troma kan dan soms nog wel eens te lang doorgaan met hun films van een speelduur van 110 minuten.
Ja met dit filmpje heb ik me dus echt prima mee vermaakt en elke one-liner die uit de bek van de kalkoen kwam was gewoon heerlijk !

Score: 7,5/10


Geen opmerkingen:

Een reactie posten